Webinar on-demand | Varighed: 45 min

Sådan implementerer du en succesfuld B2B-webshop i 2024

Har du planer om at digitalisere dele af dit salg i  2024? Eller har du allerede en eksisterende B2B-webshop, der ikke skaber de ønskede resultater? 

Så se med i vores webinar on-demand, hvor vi deler vores opskrift på, hvordan du i 2024 styrker dine kunderelationer og øger dit online salg med den rette implementering af en B2B-webshop.

Vi præsenterer de største fordele ved at digitalisere dele af dit salg — og så giver vi dig de fire vigtigste nøgler til en succesfuld implementering af en B2B-webshop.

Er du klar til at give dine kunder en bedre digital købsoplevelse i 2024?

Så se med i vores webinar on-demand.

"*" indikerer påkrævede felter

Få de 4 vigtigste nøgler til en succesfuld implementering af en B2B-webshop

I dag forventer B2B-kunder digital købsoplevelse på niveau med den, de kender fra B2C. 

Men det krav kan være svært at leve op til som B2B-virksomhed med komplekse produkter og beslutningsprocesser. 

På dette webinar dykker vi ned i denne problemstilling. 

Vi kan allerede her afsløre, at det hele starter med en god forståelse for ens målgruppe.

Derudover handler det om at: 

  • Gøre dine produktinformationer tilgængelige
  • Sætte strøm til salgsprocessen 
  • Gøre din digitale betjening personlig 

At implementere en B2B-webshop er bestemt ikke uden udfordringer, men hvis du lever op til de vigtigste nøglekrav, som sikrer en succesfuld implementering, kan du opnå enormt store fordele.

Se med og opnå disse fordele med
din B2B-webshop i 2024

Vær tilgængelig døgnet rundt

Sæt strøm til jeres salgsprocesser

Gør den personlige betjening digital

Indsaml data på kundeadfærd

Giv adgang til jeres produkt­information og udstil jeres know-how

Styrk kunde­relationen ved at forstå kundens behov

Her er dine værter, der begge kommer med en enorm erfaring indenfor digitalisering af B2B-salg

Thomas Rydeen Skyldahl

Development Director & Partner hos Retus

Hans Løjborg

CSO & Partner hos Mindmill