Sådan implementerer du en succesfuld B2B-webshop i 2024
Har du planer om at digitalisere dele af dit salg i 2024? Eller har du allerede en eksisterende B2B-webshop, der ikke skaber de ønskede resultater?
Så se med i vores webinar on-demand, hvor vi deler vores opskrift på, hvordan du i 2024 styrker dine kunderelationer og øger dit online salg med den rette implementering af en B2B-webshop.
Vi præsenterer de største fordele ved at digitalisere dele af dit salg — og så giver vi dig de fire vigtigste nøgler til en succesfuld implementering af en B2B-webshop.
Er du klar til at give dine kunder en bedre digital købsoplevelse i 2024?
Så se med i vores webinar on-demand.
Få de 4 vigtigste nøgler til en succesfuld implementering af en B2B-webshop
I dag forventer B2B-kunder digital købsoplevelse på niveau med den, de kender fra B2C.
Men det krav kan være svært at leve op til som B2B-virksomhed med komplekse produkter og beslutningsprocesser.
På dette webinar dykker vi ned i denne problemstilling.
Vi kan allerede her afsløre, at det hele starter med en god forståelse for ens målgruppe.
Derudover handler det om at:
- Gøre dine produktinformationer tilgængelige
- Sætte strøm til salgsprocessen
- Gøre din digitale betjening personlig
Se med og opnå disse fordele med
din B2B-webshop i 2024

Vær tilgængelig døgnet rundt

Sæt strøm til jeres salgsprocesser

Gør den personlige betjening digital

Indsaml data på kundeadfærd

Giv adgang til jeres produktinformation og udstil jeres know-how

Styrk kunderelationen ved at forstå kundens behov
Her er dine værter, der begge kommer med en enorm erfaring indenfor digitalisering af B2B-salg

Thomas Rydeen Skyldahl
Development Director & Partner hos Retus

Hans Løjborg
CSO & Partner hos Mindmill